pátek 12. října 2007

Ztratila jsem dnes hlavu v oblacích

Nejen doslova na hodinu a pětadvacet minut, jak hlásily československý letušky, ale bohužel už o chvilku dřív na letišti v Orly. Poprvý jsem ztropila scénu u bezpečnostní kontroly, protože jsem nemohla najít mobil. Prohrabala jsem celé příruční zavazadlo a vyndavala na lavičku postupně všechny ty verlainy, hegely, raciny, dostojevský a maupassanty, abych nakonec zjistila, že hysterie byla zbytečná, mobil ležel na dně. O dvě hodiny později a o tisíc kilometrů víc na východ se scénář opakoval, úleva se tentokrát ale nedostavila, na dně kufříku neleželo nic. A tak jsem přišla o dva roky poctivě shromažďovaná čísla a hromadu fotek. No. Mám čtyři dny na to, abych sehnala poštovní holuby, který budou zvát moje pražský kamarády na kafe.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

a videa.

Anonymní řekl(a)...

pročištění kontaktů a fotek jednou za čas neuškodí .)alespoň má pak člvoěk čas na podstatné věci, lidi...

Anonymní řekl(a)...

jasně, viď, jenomže se ztrátou kontaktů se občas zhroutěj plány, člověk přijde o smysl pro realitu a začně dělat kraviny- jezdí třeba v jedenáct v noci na cizí chaty a tak...
ale i to je podstatný, že jo :)
K